Make your own free website on Tripod.com
Cerita Julai 2001...

Wiraku sayang...

Bertolak balik dari penang malam tu jam 8.00 mlm..aku pandu wira tanpa aircond...nasib baik tak hujan...aku kepenatan.. keletihan..penat games..penat polo...dengan penumpang setia..azu, eline yang dah lentok dari awal..is teman aku drive..tak de aircond aku pecut wira 130-14km/j..macam naik helikopter..berhenti minum kat sungai perak..sempat pekena durian malam tu..sampai depan HQ pukul 12.00 lebih..tunggu 3 lagi kereta yang masih tak sampai...ngantuk sangat...

Pagi Isnin ( 23 Julai 2001) aku MC..malam tu kaki aku cramp..badan sakit tak leh nak kata..
Bangun pun dah lewat..gi klinik..amik ubat...rileks jap..bawak wira gi eon kat bangsar..mereka tak terima wira sebab dia kata compressor aircond wira bocor..bawak wira gi glemeri..tinggal wira kat sana...malam wira siap aku amik...lega sebab wira dah kembali ok..

Pagi selasa (23 Julai 2001) dalam perjalanan ke opis...
Kat selekoh nak naik bukit HQ enjin wira mati lagi...aku pening...dah betul pun tak ok..sampai kat depan lobi..sekali lagi asap keluar dari tempat enjin..abang jaga kat situ panik.."cepat..cepat keluar"..dia jerit takut enjin terbakar..aku ngan is rileks..sebab dah ada experienced masa kat penang...called MASA..tow wira ke glemeri..tinggal wira kat sana sampai malam khamis..amik wira.pukul 12.00 malam...still tak siap..aku nak pakai wira gi JB weekend nanti..arggghhh tensennnn..

Jumaat (27 Julai 2001)
Pagi lagi aku ke UCM hantar wira untuk check aircond....glenmerie refer case wira ke sana..3 jam aku melangut kat sana..dengan harapan yang sgt besar wira dah ok...siap-siap semua..dah check..test drive lega..masuk opis..petang..masa..nak balik...singgah pasar malam nak beli mata kucing dan durian..on the way back..sekali lagi wira wat hal...enjin mati 3 kali...panik..sebab petang ni nak balik kampung....decide..tukar kereta...guna kereta is balik kampung..wira tinggal kat umah...

Sabtu ( 28 Julai 2001)
Bertolak ke UTM skudai..2 kereta..sampai UTM hujan lebat..sampai petang...tunggu Azmir amik scroll...aku lepak kat masjid..mak ngan ayah kat dalam dewan...abis majlis..amik..amik gambar...gi kedai amik gambar lagi...singgah skudai rumah ngah...balik hotel..makan...tido..letih..tapi tak leh tido sangat sebab aircond tak berapa berfungsi...tension..

Ahad ( 29 Julai 2001)
Pagi bersiap untuk balik melaka..singgah kat batu pahat borong durian..singgah air hitam...sampai melaka pukul 4.00..sembahyang rilek kejap..ready untuk balik KL...Is called..wira masih meragam...wira sakit teruk kali ni....bertolak balik KL pukul 8.30..drive dlm keadaan letih dan mengantuk....